2011. május 14., szombat

Mogyorókrémes piskótakocka


Ezt is a Vidék íze újságban találtam. Amilyen gusztán néz ki olyan finom is. És még sütni sem kell. Puha krémes finomság. Nem mondanám, hogy lassan fogyott el.

10 dkg baracklekvár
1 dl rum
35 dkg mogyorókrém
25 dkg mascarpone
2 csomag babapiskóta (én egy olyan nagy csomagot vettem, amiben 4 sornyi csomag van egyben)
4 dl tejszín
4 csomag vaníliás cukor
15 dkg kandírozott gyümölcs (enélkül is tökéletes, én sem tettem bele)

A baracklekvárt simára keverjük a rummal, meg 1 dl vízzel. Belemártogatjuk a babpiskótákat és szépen lerakunk belőle egy sort egy nagyobb tálba. A mogyorókrémet összekeverjük a mascarponéval és ezzel kenjük meg a piskóták tetejét. Erre jön a cukorral kikevert tejszín. Ezeket addig rétegezzük, amíg el nem fogynak a cuccok. A tetejét krémmel és tejszínnel fejezzük be.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése