2011. január 29., szombat

Káposztás pogácsa


Végre bővítem újra a pogácsa gyűjteményemet. Ezt a receptet a TV-Paprikán láttam. Már régen szerettem volna kipróbálni, de meg is nyerte a tetszésemet végleg amikor elkészült és ettem belőle. Csak a normál adagot írom le, de én duplát csináltam és abból egy hadseregre való lett.

60 dkg liszt
1 ek bors
1 ek só
15 dkg zsír

30 dkg káposztát lereszelünk, sózzuk és egy kis zsíron aranybarnára pároljuk. Ha kihűlt a tésztához adjuk.
Ezután egy fél bögre tejben felfuttatunk 2,5 dkg élesztőt, majd 1 tojás és egy evőkanál tejföl kíséretében hozzáadjuk a tésztához. Jól összedolgozzuk, majd 1,5 órát hagyjuk pihenni.
Ezután már csak ki kell nyújtani, szaggatni, tojással megkenni és mehet a 180 fokos sütőbe 25-30 percre.

Recept nyomtatása

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, finom lehet.

    VálaszTörlés
  2. Igen Kati nagyon finom lett, tényleg érdemes kipróbálni.

    VálaszTörlés
  3. Kedves ANI, itt http://eveskozben.blogspot.com/2011/01/liebster-dij-ujra.html meglepetésem van számodra. Fogadd szeretettel:-)

    VálaszTörlés