2009. november 1., vasárnap

Skót teasüti


Már régen szerettem volna ilyen kekszet csinálni, bár én a bolti változatát is nagyon szeretem.
Még tojás sem kell bele és nem mellékesen így legalább csökkentem az itthoni kukoricaliszt mennyiségét amit egyébként nem sok mindenhez tudok használni.
Én a sütigyárról vettem a receptet, dupla adagot csináltam és lett egy nagy doboznyi adag.

25 dkg margarin
15 dkg porcukor
15 dkg kukoricaliszt
22 dkg liszt

A hozzávalókat tésztává gyúrjuk, fél órára a hűtőbe tesszük. Kinyújtjuk és felvágjuk kis szeletekre, majd előmelegített 150 fokos sütőben a kisebbeket 20 a nagyobbakat 25 perc alatt megsütjük. Ha az alja szép világosbarna akkor már jó.
Én kis téglalap alakúra vágtam őket és kicsit megszurkáltam villával. Nekem 20 perc alatt megsültek.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése