2009. augusztus 8., szombat

Tejszínes tarja zöldségekkel


Római tálban készítettem ezt a mindent bele vacsit. Tarját még eddig nem sütöttem benne és kíváncsi voltam, hogy mit művel vele. 2 órát sütöttem a cuccost, utána elzártam a sütőt de benne hagytam a tálat lefedve, mert elmentünk itthonról. 1-1,5 óra múlva hazajöttünk és akkor belekukiztam. Mikor kiszedtem tányérra, a hús úgy omlott szét, mintha valami puha süti lett volna. Csak hozzáértem a villával és már lehetett is majszolni. Vágni se kellett. Pont azért nem szeretem igazán a tarját, mert olyan rágós és szívós husi. De ezzel a technikával olyan volt, mint valami finom omlós csirkehús. Ezentúl ha eszek tarját, csak ebben a tálban fogom megcsinálni.

1 kg krumpli
3 nagy szelet tarja kiklopfolva
5-6 gerezd fokhagyma
3-4 szál répa
fél kg gomba

bors
majoranna
rozmaring
paprika
fél liter tejszín
2 dl hús alaplé

A tálba sorakoztatjuk rétegezve a hozzávalókat, ráöntjük a tejszínt és az alaplét, majd betesszük 180 fokra a sütőbe.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése