2009. július 5., vasárnap

Műsorajánló


Ma ahogy kapcsolgattam a tévét délelőtt, találtam egy nagyon jó műsort. A Discovery Science adón van a Kitchen Chemistry (Boszorkánykonyha) című műsor.
Nagyon érdekes műsor, ajánlom mindenkinek. Minden részben bemutatnak egy receptet is, de a lényeg nem ezen van. Az ételek tulajdonságaival, viselkedésével foglalkoznak és bemutatják a kis trükköket, hogy milyen módon őrizhetjük meg az ételek minőségét a feldolgozás során.
Sajnos ma fedeztem fel a műsort és a csokoládés résznek pont a végén csatlakoztam be. De fél napig csak ez a műsor ment.
Ma volt szó a gyümölcsökről, zöldségekről, a húsokról, a fagylaltról, zselékről, kocsonyáról és a sóról.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    A vaníliafagyi receptjét nem sikerült elkapnod? Én pont akkor kapcsolódtam be, amikor kanalazta ki a tányérra, és annyira guszta volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Anci!

    Sajnos nem, mert nem bírtam fél napig folyamtosan a tv előtt ülni :)

    VálaszTörlés