2009. július 10., péntek

Csokis-diós süti



Évekkel ezelőtt, egy céges buliba hozta a barátnőm ezt a sütit. Nagyon fincsi volt és el is kértem a receptet. Akkor eldugtam a papírt, hogy el ne veszítsem. Hát most előkerült.
A képen látható tálcányi mennyiség dupla adagból készült.
Amikor felhívtam, hogy egyeztessük a hozzávalókat közölte velem, hogy neki ez nincs meg és adjam neki oda. Pedig akkor fejből írta le nekem. Nők.... :-)

1 tojás
8 dkg vaj
25 dkg porcukor
4 dkg kakaó
0,5 l tej
1 cs sütőpor
25 dkg liszt
dió

A tojást összekeverjük a vajjal. Hozzáadjuk a cukrot és a kakaót. Ha összekevertük mehet hozzá a tej fele.
Ezután jön a sütőporos liszt, majd a maradék tej. Végül pedig a dió. Nem kell megijedni, folyékony tészta lesz belőle, de majd besűrűsödik sütéskor. Finom puha sütit fogunk kapni.
180 fokon tűpróbával megsütjük.

Recept nyomtatása

6 megjegyzés:

  1. Szia
    Lenne egy kérdésem, a dió darált legyen vagy darabos?
    köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én durvára daráltam a sütihez a diót, mert szerintem úgy jobb az íze ha nagyobb darabok maradnak benne.

    VálaszTörlés
  3. Szia! És mennyi dió?

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én 2 nagy marék diót törtem bele.

    VálaszTörlés
  5. a képen látható valami csokis olyan puding féleség az mi.és a hozzávalokat rétegesen kell egymásra rakni ???

    VálaszTörlés
  6. Az nem puding, hanem ilyen a tésztája sütés után :) kikevered a tésztát és csak beleöntöd simán a tepsibe nem kell rétegezni.

    VálaszTörlés