2009. június 21., vasárnap

Lillafüredi karaj


Ezt a kajcsit egy kifőzdében láttam, de nem kóstoltam még meg soha.
Gondoltam, most jött el az ideje. Valószínű, hogy sokan más néven is ismerik. Én megmondom őszintén, hogy nem hallottam róla még ilyen formában ez alatt a név alatt amíg azon a helyen nem láttam kiírva és rá nem kérdeztem, hogy mi az. De finomnak tűnt és itthon is sikere volt.

4 nyitott szelet karaj
10-15 dkg sajt
8-10 szelet pirított bacon
lilahagyma
liszt
tojás
zsemlemorzsa

bors

A karajokat kiklopfoljuk és kicsit megsózzuk és borsozzuk. A sóval vigyázzunk, mert a sajt és a bacon is sós.
A sajtszeleteket beletekerjük 2 szelet pirított baconbe, hogy jól befedje, így nem fog kifolyni.
Dobunk rá hagymakarikát és beletekerjük a húsba. Bepanírozzuk és olajban kisütjük.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése