2009. június 13., szombat

Erdei gyümölcsös süti


Hát őt eredetileg áfonyásan szerettem volna elkészíteni, de nem kaptam áfonyát, így vegyes erdei gyümölcsökből készült. Nagyon finom lett, pedig először csináltam ilyen erdei gyümölcsökből sütit. Meg is fogom ismételni.

Tészta:

3 cup liszt
1 cup porcukor
1 teáskanál sütőpor
1/4 teáskanál só
1 citrom héja
22 dkg vaj
1 tojás

A hozzávalókból tésztát gyúrunk és jól összedolgozzuk. Én nem nyújtogattam, hanem kettévágtam és belenyomogattam a felét egy 26 cm-es tortaformába.

Töltelék:

1/2 cup porcukor
4 teáskanál kukoricaliszt
1 citrom leve
4 cup gyümölcs

A töltelék hozzávalóit összekeverjük és ráöntjük a tésztára. A tészta másik felét rásimítjuk és villával megszurkáljuk. Előmelegített 190 fokos sütőben 55 percig sütjük.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése