2009. május 11., hétfő

Tejfölös krumplileves


Hétvégén úgy döntöttem, hogy teleeszem magam tejfölös kajákkal és sikerült.
Meg nem tudom mondani, hogy mikor ettem utoljára krumplilevest. Én fűszeresen szeretem, úgyhogy dobáltam bele amit csak tudtam, de nagyon jó ízű lett.

2 kg krumpli
csípős kolbász
vöröshagyma
fokhagyma
paprikakrém


bors
majoranna
oregánó
kakukkfű
rozmaring
chili szósz
babérlevél
tejföl

A hagymát olajon megpirítjuk, majd rádobjuk a kolbászt. Ha kicsit megsült mehet bele a krumpli.
Fűszerezzük és felöntjük annyi vízzel amennyi ellepi. Ha megpuhult a krumpli ráöntjük a tejfölt is. Én nem csináltam habarást, inkább hagytam hogy a krumpli egy kicsit tovább főjön és ez besűrítette. Finom volt nagyon és elégedett is voltam magammal.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése