2009. május 2., szombat

Paradicsomleves


Már napok óta áhítoztam rá, de csak most jutottam el odáig, hogy csináljak és egyek is. Én rizzsel szeretem, de most kivételesen szereztem betűtésztát és azt tettem bele. Bár a suliba a menzán mindig ilyen tésztával kaptuk, ott olyan rossz volt, hogy én szinte soha nem ettem meg. Inkább éheztem egész nap. Valószínű, hogy ott több vizet öntenek rá és kevesebb paradicsomlé, vagy sűrítmény van benne, de valami borzalmas volt. Na én sem bonyolítom túl, de ennek legalább van íze.

1 l házi paradicsomlé kis vízzel hígítva vagy paradicsomsűrítmény, amit felöntünk vízzel
tejszín

bors
bazsalikom
cukor

Én nem nagyon szoktam ezt a levest sűríteni, inkább kevesebb vizet teszek hozzá. Felforraljuk, majd rádobjuk a tésztát, megvárjuk míg megfő és kész. Ettem már sajtosan is, úgy is finom volt.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése