2009. május 11., hétfő

Ha vissza akarod kapni a vásárlásaid 1%-át

Mániákus plasztikkártya függő vagyok. Az ismerőseim röhögnek is rajtam mindig, hogyha ilyenről van szó teljesen izgalomba jövök. Dehát ez még mindig jobb, mintha gyémántfüggő lennék.
Már kb. 25-30 pontgyűjtő meg ilyen-olyan kártyám van.
Most találtam megint egy izgis dolgot. Gondoltam megosztom veletek, hátha titeket is érdekel.
Ezt a kártyát arra lehet használni, hogy amikor vásárolsz, a vásárlásodnak az 1%-a ráíródik a kártyára, amit utána visszakapsz. A kártya beszerzése ingyenes.
Itt van pár kiemelt partnerük is akiknél használni lehet a kártyát. Meg itt is.
További infók és regisztráció a lenti linkeken.
Aki nagyon ügyes, az gyűjthet embereket akik kártyát szeretnének és akkor az ő vásárlásaikból is kap mindig %-ot. Ez a része nem kötelező csak egy opció. Speciel engem ez nem érdekel, összevásárolgatom én magamnak a kis százalékaimat.
Szóval jó vásárlást csajok!

infók
regisztráció

3 megjegyzés:

  1. Legutóbb a Sciennet-et ajánlották a figyelmembe. A lényeg ugyanaz. Sajnos az a gondom vele, hogy nagyon kevés helyen tudom használni, ahol vásárolni szoktunk. Ahol meg igen, ott drágábbak a dolgok, semhogy megérné azt az 1%-ot. De megyek, megnézem az Általad megadott linkeken ezt is, hátha itt nagyobb a kör.

    VálaszTörlés
  2. Amit te írtál ott tényleg olyan helyek vannak ahova én se járok. De ennél az Auchan-tól kezdve a Kikán át az OMV-ig van minden és ezeken a helyeken azért az ember gyakrabban megfordul.

    VálaszTörlés
  3. Igen, itt tényleg sokkal több és nagyobb partner van. Átnézem, és beregisztrálok, köszi!

    VálaszTörlés