2009. március 21., szombat

Őszibarack leves


Most, hogy újra konyha közelben vagyok feltúrtam a mélyhűtőt amiben nyár vége óta ott lapul az őszibarack. Amikor megkaptuk nem bírtuk mindet megenni, mert nagyon sok volt. Gondoltam lefagyasztom, nehogy megegyék a bogarak. Aztán valahogy ottfelejtődött szegény. Aki hozta nekem, most valószínű meg fog ölni, hogy hogy lehet elfelejtkezni erről a finom barackról. Hát úgy, hogy a mélyhűtőnek egy külön polcán volt egyedül.
De most megkapja méltó jutalmát. A szállítót, pedig kárpótolom majd valami finomsággal ezért a ballépésemért.

A barackot fagyasztott állapotban feltettem egy lábasban főni. Így volt alatta pici víz is, úgyhogy ezzel sem volt gond. Amikor felmelegedett összeturmixoltam, tettem bele házi vaníliakivonatot, tejszínt és fahéjat. Még cukor sem kellett bele, mert édes volt a barack. Finom is lett és így a barack fele is elfogyott. Ugyanis van még egy zacsival. De így legalább elmondhatom, hogy márciusban ettem "friss" őszibarackból levest.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése