2009. március 11., szerda

Megtanulok fotózni

Úgy döntöttem, ha már elindítottam ezt a blogot és már belerázódtam a vele való munkába, akkor megtanulok rendesen fotózni is. Eddigi életemben nem igazán erről voltam híres. Mindig csak lenyomtam a gombot és annyi. Nem foglalkoztam vele, hogy végül milyen lesz a kép, meg mi van még rajta azon kívül ami nekem kell. Általában minden képem egy összevisszaság volt.
Ezt látni lehet az eddigi ételfotókon is :-) Körülbelül az óvodások szintjén vagyok ebben a témában.
De most előkaptam a masina kiskönyvét és elkezdem áttanulmányozni, hogy miket tud, amikről egyébként én nem tudok, hogy ő tudja pedig tudnom kéne, mivel már 4 éve a birtokunkban van szerencsétlen.
Szóval elmegyek leckéket veszek és remélem ragad rám egy kis információ a leírtakból és azokat igyekszem használni is majd.

6 megjegyzés:

  1. Megnéztem a képeidet. Szerintem sokkal jobbak, mint amiket én készítek. Beiratkozhatok hozzád tanfolyamra?

    VálaszTörlés
  2. szia!
    persze és azt is megmutatom, hogy hogyan kell ottfelejteni a morzsákat a képhez az asztalon :-)
    Egyébként mindig sötétbe tudok csak fotózni, mert estére van kész a kaja és még soha nem sikerült igazán jó fotót csinálnom. Meg a beállításokon is van mit javítani. Meg a színeken meg a körítésen... Elkezdem magam fejleszteni, lehet hogy még egy tanárt is felfogadok :-)

    VálaszTörlés
  3. szia Ani! milyen géped van? sima digitális, vagy tükörreflexes?

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Sony DSC-H1. Ha már tudnám, hogy mik a legjobb beállítások rajta a képekhez az jó lenne.
    Ha tudsz segíteni, azt előre is megköszönöm.

    VálaszTörlés
  5. kicsit utánajárok a dolognak, és remélem, holnap, vagy legkésőbb hétvégén írok Neked emailt, jó?

    VálaszTörlés
  6. Szuper! Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés