2009. március 4., szerda

Mátrai borzaska



Egyik kedvencem ez az étel. Én pulykamellből csináltam. De eredetileg sertés szűzérméből kell ha jól tudom. Végül is ha leegyszerűsítjük mondhatjuk, hogy ez egy lapcsánkás húsi, csak abba nem kell tojás:)
Nem egy bonyolult dolog elkészíteni és elég hamar el is készül.


Sertés szűz/bármilyen szárnyas hús ami éppen van otthon
reszelt krumpli
tojás
reszelt fokhagyma

bors
tejföl
sajt


A hússzeleteket kiklopfoljuk sózzuk, borsozzuk és kicsit hagyjuk pihenni.
Én 3 nagyobb szelet pulykamellet készítettem.
Ehhez lereszeltem egy jó nagy krumplit és 3-4 gerezd fokhagymát.
Megsóztam, majd 3 felvert tojással összekevertem. A hússzeleteket megforgatjuk lisztbe, majd a tojásos löttybe. Ezután forró olajon kisütjük.
Tálaláskor tejfölt és reszelt sajtot teszünk a tetejére.
Én krumplipürével tálaltam, de lehet rizzsel, zöldségekkel, ki mivel szereti.

Recept nyomtatása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése